22 Mart 2018 Perşembe

Kitap Yorumu: Sevgili Bay Daniels - Brittainy C. Cherry



Orijinal Adı: Loving Mr. Daniels
Yazar: Brittainy C. Cherry
Yayın Evi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 328


Arka Kapak Yazısı
İlgili kişiye,
Aşkımıza yasak demek kolay, bize ruh eşi demek zordu. Bence ikisi de doğruydu. Biz yasak ruh eşleriydik.
Edgewood, Wisconsin’e geldiğimde onu bulmak gibi bir planım yoktu. Joe’nun barına girmeyi, Daniel’ın müziğinin bende böylesine duygular uyandırmasını beklemiyordum. Sesinin, acılarımı dindirebileceğini tahmin etmezdim. Mutluluğumun geri geleceğini de.
Lise son sınıfa yeni okulumda başladığımda, ona Bay Daniels diye hitap etmeye hazır değildim ama bazen hayat yanlış zamanda, doğru nedenlerle karşınıza çıkardı.
Aşk hikâyemiz sadece fiziksel yakınlıktan ibaret değildi.
Aile de vardı işin içinde, yas da. Hayatta olmakla alakalıydı. Aptalcaydı. Acı vericiydi. Kederliydi. Kahkahaydı.
Bizimdi.
Bütün bu nedenlerden dolayı da, asla Bay Daniels’ı sevdiğim için özür dilemeyecektim.
-Ashlyn Jennings-

“Size yaşam ve aşk dersleri verecek, endişe ve aşk acısı dolu bir kitap. Fakat en çok da kendinizi yalnız hissettiğinizde içinizi ısıtacağı için okunmalı. 5 yıldızlı mutluluk!”
-Maryse’s Book Blog-

“Okuduktan uzun zaman sonra bile kalbinizdeki yerini koruyacak bir hikâye. Brittainy C. Cherry muhteşem bir roman yazmış ve bundan sonra ne yazacağını sabırsızlıkla bekliyorum!”
-Aestas Book Blog-

“Sevgili Bay Daniels son derece tutkulu ve güçlü bir romandı. Asla unutamayacağım bir hikâye…”
-TotallyBooked Blog-
(Tanıtım Bülteninden)



Benim Yorumum
Bu kitabı @bikedibikitap’tan görmüştüm. Eda ablayla okuma zevklerimiz çok fazla uyuyor. Bende Eda abla beğenmiş bende okuyayım dedim. @leydilerokuyor bu hafta @yabanciyayinlari okuyormuş. Bende bu kitabı etkinlik için seçtim.
Kitap öğretmen – öğrenci ilişkisini anlatıyor. Bu tür konular benim ilgimi çekmez aslında ama Brittainy çok güzel işlemiş.
Gabby’ nin Ashlyn için hazırladığı ‘yapılacaklar listesi’ hazırlamış olması ve her maddeden sonra bir mektup olması çok hoşuma gitti. Kitaba ayrı bir hava katmış. Favori karakterim Ryan oldu. Ryan’e bayıldım. Duyguları iyi işlenmişti. Ayrıca Shakespeare’ in alıntıları kitaba daha hoş bir hava katmış. Ashlyn’ in en ufak şeye bile ağlaması beni sinir etti. Bende en ufak şeye ağlarım ve bu özelliğimden nefret ederim. Böyle bir karakter görmekte pek hoşuma gitmedi açıkçası.  
Ashlyn ve Daniel’in aşkını okuduğumuz bu kitapta bolca ölüm var. Bolca duygusallık ve aşk var. Kitabın son 50 sayfasını gözlerim dolu dolu okudum.
Şunu söylemem gerekirse, çoğu okuduğum aşk kitaplarında cinsellik daha çok ön plana çıkmış, aşk ikinci planda kalmış gibiydi. Ama bu kitapta öyle değildi. Evet, cinsellik var ama daha çok aşk ön plandaydı.
Kitaba Puanım 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder