4 Mart 2018 Pazar

Kitap Yorumu: Fesleğen - Hikmet Anıl Öztekin


Yazar: Hikmet Anıl Öztekin
Yayın Evi: Hayy Kitap
Sayfa Sayısı: 216

Arka Kapak Yazısı
Merhaba ben Fesleğen.
Kalemimi kâğıdımı hazırladım ve küçük bir yüreğin içine sığabilecek ne varsa anlatacağım.
Doğduğu topraklardan uzakta bir yerde güneş görmeye çalışan küçük bir fidan görürseniz bir gün sulayın olur mu? Yağan yağmur ancak gözyaşlarına yetebilir çünkü. Yeni yeşermiş bir fidanın bir Allah dostundan başka neyi olabilir ki. Sevin onu olur mu?
Ve lütfen sevenleri ayırmayın olur mu?
 ***
"Sevdiğinize son bir cümle söyleme fırsatınız olsaydı, o cümle ne olurdu?"



Benim Yorumum
Kitabı almaya hiç niyetim yoktu ama kuzenim okuyup çok beğenmiş. Bana da doğum günümde hediye olarak verdi. Bende hemen okudum tabi.
Fesleğen ve Seyyah’ın aşkı, ilahi aşk ile birleştirilmiş. Kitabın içinde yer alan kıssalar bir öğüt niteliğinde bizlere sunulmuş.
Kitapta en çok Fesleğen’le babasının sohbetlerini beğendim diye bilirim.
Kitaba Puanım 4.5/5  ⭐⭐⭐⭐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder