17 Mart 2018 Cumartesi

Kitap Yorumu: Gün Işığı Kızın Hayaleti - Paige McKenzie


Orijinal Adı: The Haunting of Sunshine Girl (The Haunting of Sunshine Girl #1)
Yazar: Paige McKenzie
Yayın Evi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 304

Arka Kapak Yazısı
500 binden fazla takipçiye sahip The Sunshine Network isimli  fenomen YouTube kanalından uyarlanan korku hikâyesi.Sunshine Griffith on altıncı yaş gününden kısa bir süre sonra annesi Kat ile güneşli Austin, Texas’tan  yağmurlu Ridgemont, Washington’a taşınır. Fakat yeni evlerine geldikleri andan itibaren dünyasının, anlam veremediği bir karanlık tarafından yutulmaya başladığını hisseder. Annesi farkında olmasa bile, Sunshine yeni evlerinde ürkütücü bir şeyin olduğunu bilmektedir. Taşınmalarını takip eden günlerde her şey gittikçe tuhaflaşır. Buz gibi bir esinti durmadan Sunshine’ı takip etmektedir. İlk gecesinde duyduğu küçük bir kızın gülüşü, sonraki günlerde ağlama seslerine dönüşür. Evine musallat olan ruhlar gittikçe korkutucu bir hal alırken Sunshine, annesinin de tehlikede olduğunu anlar. Onu ölümden de beter bir kaderden kurtarmak için önündeki sınavı geçmek zorundadır.
“Gergin, heyecan verici ve inanılmaz sürükleyici.”
-Kirkus Reviews-

“Sadece bu serinin halihazırda hayranı olanlar değil, herkes bu güçlü ama kırılgan kahramanın potansiyelini keşfetme hikâyesini öğrenmek için can atacak.”
-Booklist-
“Hikâye hızlı ve akıcı bir şekilde ilerliyor. Yazı dili zarif ve inci gibi… Gün Işığı Kızın Hayaleti’ni bitirmemek elde değil.”
-Lev Grossman, Büyücüler’in yazarı-

“İlk bölümün sonuna geldiğimde evdeki bütün ışıkları açmak zorunda kaldım.”
-Wes Craven, Çığlık filminin yapımcısı ve yaratıcısı-
 (Tanıtım Bülteninden)




Benim Yorumum
Büyük bir heyecanla başladığım kitap hayal kırıklığıyla sonuçlandı diyebilirim. Diline bir türlü alışamadım. Çünkü şimdiki zaman kullanılmış. Sırf bu yüzden bir puan kırdım kitaptan.

Kitabın konusuna gelirsek, Sunshine adında bir kızımız var. 16 yaşına girdikten sonra kendisini evlatlık edinen annesiyle birlikte Ridgemont’a taşınırlar. Sunshine evlerin de ürkütücü bir şeyler olduğunu anlar. Ancak bir türlü annesine bunu anlatamaz. Evlerinde ki ilk gece duyduğu küçük kızın gülüşleri, ilerleyen günlerde ağlamalara dönüşür.

Yeni okulunda tanıştığı Nolan, olan biteni öğrenir. Sunshine ile Nolan bu ürkütücü şeyi araştırırlar. Sunshine’ in annesi de eve musallat olan kötü ruhlardan dolayı tehlikededir.

Kitabı aldığımda açıkçası biraz korkmak için almıştım. Ama korkunun “k” si bile yoktu. Kitabı hayal kırıklığıyla bitirdim. Spoiler vermeden nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Sanırım en saçma yorumu yazdım.



Kitaba Puanım 3.5/5 ⭐⭐⭐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder