13 Haziran 2018 Çarşamba

Kitap Yorumu: Zülal - Yunus Erdem

  
Yazar: Yunus Erdem

Yayın Evi: Uyanış Yayınevi

Sayfa Sayısı: 176



Arka Kapak Yazısı

Bu kitapta "Uğur ve Zülâl'in" hikâyesine tanıklık edeceksiniz.

19 yılını, aşkın kıyılarına demir atmadan geçiren Uğur, Zülâl'i ilk gördüğü anda ona körkütük âşık olur. Aşk yakıcıdır. Sevgili ise temiz berrak ve serin sudur. Uğur da her geçen gün yanmaktadır. Uğur kendisini yakan bu ateşten kurtarabilecek olan tek suya ulaşabilecek midir?

(Tanıtım Bülteninden)






Benim Yorumum
Öncelikle bu kitabı tarafıma gönderen @veliairevataofficial a çok teşekkür ederim. #kimsekitapsızkalmasın projesine verdiği destekten dolayı @yunus34erdem e çok teşekkür ederim.
Kitapta anlatılan olaylar tamamen (isimler aynı mı bilmiyorum) gerçekmiş. Bunu öğrendikten sonra kitabı okurken daha duygu yüklü okudum. Uğur, Tokat’a üniversite için gider ancak hesap edemediği şeyler olur. Ben burada yaşayamam derken Zülal’i görür ve ilk gördüğü anda aşık olur. Zülal’i her gördüğünde dili tutulur konuşamaz. Birkaç ay sonra açılmaya karar verir. Zülal’e aşkını ilan ettiğinde ise Zülal onu tersler. Uğur Zülal’e şiirler yazmaya başlar ve sosyal medyada paylaşmaya başlar. Ve daha neler neler. Uğur’un Zülal’e yazdığı şiirlerin bir kısmını bizde kitapta okuyoruz. Kitabı okurken Zülal’e çok sinirlendim ama sonra neden böyle yaptığını anladım. Bu sefer başkasına sinirlendim. Ama çok da sevdim kitabı.
Bence saçma sapan aşk romanları okuyacağımıza böyle aşkları okuyalım. Arkadaşıma bu kitabı illa okuyacaksın diye direttim.  Ayrıca kitabın çekilişini de yapmayı çok istiyorum. Aranızdan birkaç kişiye vermek istiyorum.

Kitaba Puanım 4.5/5 ⭐⭐⭐⭐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder