13 Haziran 2018 Çarşamba

Kitap Yorumu: Güz Fotoğrafçısı - Caner Özçelik



Yazar: Caner Özçelik
Yayın Evi: Sokak Kitapları Yayınları
Sayfa Sayısı: 80

Arka Kapak Yazısı
‘’Ben öldürdüm onu. Vitrin camından kırılıp içeri dökülen gün sarısı saçlarının örgüsünden tutup astım. Hiç ses çıkarmadı, gülüyordu üstelik. Babası da izledi bunu hem. Onu ben öldürdüm, bu apaçık. Nasıl anlatayım bunu sana? Daha başka söylemeye dilim varmıyor.’’
(Tanıtım Bülteninden)




Benim Yorumum
Selam! Yeni bir yorum ile geldim. Öncelikle bana bu kitabı ve diğer kitaplarını ulaştıran @ozcelik.caner e çok teşekkür ederim.
Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı ve diğer kitaba oranla daha çok sevdim. Bir konuda hayal kırıklığına uğradım. Sanırım SPOİLER vereceğim (aslında spoiler de sayılmaz). Kitabın arka kapak yazısını okuyunca kitabın cinayet romanı olduğunu düşündüm ama öyle değilmiş. Baya hayal kırıklığına uğradım.
Kitabı okurken bazı olayları çözümlemekte baya zorlansam da yazarın dilini beğendim.
Kitaba Puanım 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder