17 Mayıs 2018 Perşembe

Kitap Yorumu: Tanrı ve Canavarların Düşleri - Laini Taylor

Orijinal Adı: Dreams of Gods and Monsters (Daughter of Smoke & Bone #3)
Yazar: Laini Taylor
Yayın Evi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 652

Arka Kapak Yazısı
Bir varmış bir yokmuş, Bir melekle bir şeytan ellerini yüreklerine bastırmış ve kıyameti başlatmış.
İki dünya amansız bir savaşın eşiğinde. Karou, Kimera isyanının başına geçiyor ve gelecek, artık tamamen onun ellerinde. Peki ufukta daha da büyük tehlikeler belirirken Karou ve Akiva, tanrı ve canavarlara direnecek kadar güçlü kalabilecek mi?
“Dikkat! Bu seri yoğun fantastik yetenek içerir!” 
-Los Angeles Times-
(Tanıtım Bülteninden)




Benim Yorumum
Bir seriyi daha bitirdim. Serinin ilk kitabı olan Duman ve Kemiğin Kızı’nı sevmiştim. Hatta diğer kitaplarını da baya merak ediyordum. İkinci kitabı da biraz iyiydi ama son kitap fazla uzatılmıştı sanki. 650 sayfalık bir kitabın sadece 300 sayfası akıcıydı diyebilirim. Kitabı okurken baya sıkıldım. Kitabı okurken ‘ben bunu zaten biliyordum’ deyip durdum. İkinci kitap öyle bir yerde bitti ki üçüncü kitaba büyük beklentilerle başlamıştım. Ve beklentilerimi karşılayamadı ne yazık ki.

Kitaba Puanım 3.5/5 ⭐⭐⭐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder