10 Mayıs 2018 Perşembe

Kitap Yorumu: İkincisi Masallarda Olur - Vahid Yıldırım


Yazar: Vahid Yıldırım
Yayın Evi: Tilki Kitap
Sayfa Sayısı: 83

Arka Kapak Yazısı

Dünya sessizliğinde kaybolduğunda, herkes anlayacak senin söylediklerini. Asi bir rüzgâr seni alıp götürdüğünde, seni tanımayanlar, kâşif bir gezgin misali seni anlatacaklar. Çünkü sen, okuyarak ilerliyorsun yolunda. Esasında sen, hayallerin için bir asır açmışsın kucağında. Sonunda nerede olman gerektiğini de bırak, hayallerin karar versin. Sen, yürüyüp geçerken, bu kitabı eline almak için durdun. Artık ilerlediğin yolda sana anlatılacak bu hikâye. Her nereye gidersen git, yalnızca kendini bulabildiğin ve yüreğinle olabildiğin yerde mutlu olman dileğiyle... 

(Tanıtım Bülteninden)


Benim Yorumum

Selam! Yeni bir yorumla geldim. Kitap deneme türünde yazılmış. Bu zamana kadar hiç deneme okumadığım için biraz yadırgadım. Daha çok öyküye benzettim. Biraz araştırdığımda denemenin birçok türe yakın olduğunu gördüm. Benim deneme türünde okuduğum ilk kitap oldu.

Kitap kısaydı. 83 sayfa çabucak bitti. Bölümler kısa kısa ve bu kitabın daha çabuk okunmamı sağladı. Çok güzel yazılar vardı. Bazılarında çok etkilendim. Hele ki bir bölüm vardı. İçinde kendimi buldum. Bir de kitabı okurken yazılanların hepsi gerçekmiş gibi geldi. Belki de gerçektir bilmiyorum. Bu düşünceyle okuyunca daha bir keyif aldım diye bilirim.

Kitaba Puanım 4/5 ⭐⭐⭐⭐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder