22 Nisan 2018 Pazar

Kitap Yorumu: Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor

Orijinal Adı: Days of Blood and Starlight (Daughter of Smoke & Bone #2)
Yazar: Laini Taylor
Yayın Evi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 490

Arka Kapak Yazısı
Bir zamanlar melek ve şeytan birbirine âşık oldu. Savaşların son bulduğu ve akan kanın durduğu bir dünya düşlediler. Bu dünya, o dünya değil, ne hazin…
Duman ve Kemiğin Kızı Hakkında
“Elinizde bırakmak istemeyeceksiniz.”
-Entertainment Weekly-
“Kader, umut ve kendini arayışa dair nefes kesici, romantik bir fantezi.”
-The New York Times-
“Bir seri nadiren bu kadar nefis başlar.”
-Kirkus Review-
“Ustaca yazılmış ve temposu güzel kurgulanmış.”
-Publishers Weekly-
 (Tanıtım Bülteninden)




Benim Yorumum
Herkese merhaba! Duman ve Kemiğin Kızı serisinin ikinci kitabının yorumuyla karşınızdayım. Kitabın konusundan pek fazla bahsetmeyeceğim. Serinin ilk kitabını okumayan birine spoiler vermek istemiyorum. İlk kitaptan sonra ikinci kitaba olan beklentilerim tavan yapmıştı. Sonuç hayal kırıklığı oldu. İkinci kitap biraz da durağandı. Pek fazla olay yoktu bana göre. Kitabın yarısına kadar olayları çözmekle uğraştım. Olayları çözdükten sonra su gibi akıp gidiyor kitap. Kitap öyle bir yerde bitti ki üçüncü kitabı hemen okumamak için kendimi zor tuttum. Laini Taylor’un kalemine hayran kalmamak elde değil. İkinci kitabı her ne kadar fazla beğenmesem de mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
Kitaba Puanım 4/5 ⭐⭐⭐⭐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder